|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Trochę dziwi mnie że pokazują tyle szczegółów produkcji. Ale miło popatrzeć kto i jak to robi.
Raczej widać tam super strategie i organizacje pracy a nie paniczny chaos. Aż mi się historia przypomniała jak klient z Bliskiego wschodu płakał bo w głowicy znalazł klucz dynanometryczny. To mu kolega odbąknął że nie ma co narzekać bo ma super amerykański snap-on za friko.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]() Cytat:
pocieszające jest to, że można coś złożyć równie dobrze jak fabryka ![]() poniżej "profesjonalnie" zrobiony film z montażu silnika (sorry, że to BMW ![]() i dalsza część Ostatnio edytowane przez mdxmd : 16.05.2016 o 23:32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
Właśnie o te filmy mi chodziło. Spokojnie bez stresu w krotkich rękawach bez tych idiotycznych czapeczek . Widać że składają maszynę a nie milion skuterów na dzień.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
Bo to jest film z prawdziwej produkcji, a nie cukierkowy Public Relations z BMW ![]()
__________________
podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]() |
![]() |
![]() |