| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| GPS Wszystko co związane z elektronicznymi pomocami nawigacyjnymi. Sprzęt, mapy, porady. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Strzelce Opolskie 
					
				
				
					Posty: 681
				 
Motocykl: CBR 1100 XX 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			pod samego tripa raczej  odpada-drgania.!!! 
		
		
		
		
		
		
			Puktem mocowania mogłyby być te dwa grube druty odchodzace od tripa idące do stelaża . U mnie uchwyt zrobiony ma za duże zgięcia - 'dźwignie" Ale jakby go tak spionizować likwidując te duże zagięcia....To jest prototyp. Teraz chyba pomyślę nad jakimś szablonem...Już widzę że nawi moze być sporo blizej owiewki. Może z blachy 4 -ki alu ? /Tzn na nich jest blaszka trzymajaca tripa/ 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez NUROFEN : 20.04.2016 o 13:17  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Heja, 
		
		
		
		
		
		
			Ja mam 35AT zamontowany teoretycznie nad tripem, bo tripa nie mam. Jak będziesz w Bialej to sam zobaczysz. Foty nie mam. Dla mnie tak jest dużo lepiej, niż w FJR, gdzie mam to na środku kierownicy, na nakrętce osi główki ramy. 
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Lark FreeBird 35AT | Guziec | Hardware | 665 | 06.12.2018 09:14 | 
| Mocowanie Lark 35AT | ATomek | Zastosowanie praktyczne | 9 | 28.10.2013 19:04 |