| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Aug 2015 
				Miasto: MRĄGOWO 
					
				
				
					Posty: 8
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 59000 
				
				
				 
Online: 1 dzień 6 godz 30 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam, potrzebuje rady planuje zmienić zestaw napędowy w mojej AT i zastanawiam się czy dobrym rozwiązaniem będzie wstawienie tylnej zębatki trochę mniejszej aby uzyskać większa prędkość, ktoś coś na ten temat? jak to się ma i czy warto?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Kiełczygłów 
					
				
				
					Posty: 2,072
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 00000 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 5 godz 28 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jest tutaj temat, w którym chłopaki opisują wrażenia latając na różnych zębatkach. Trzeba poszukać.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z 60Km nie da się osiągnąć większej prędkości 
		
		
		
		
		
		
		
	Albo Afryka będzie się szybciej rozpędzać (większa zębatka tylna, np 46z 47z) i silnik przy np 120kmh będzie miał na ostatnim biegu wyższe obroty, albo afryką bedzie się wolniej rozpędzać (mniejsza zębatka tylna np 44z, 43z) ale przy 120kmh bedzie mieć niższe obroty. Nic więcej nie da się osiągnąć. Testowałem wszystkie rozwiązania w własnej ciekawości i wróciłem na końcu do fabrycznego przełożenia pod kątem jazdy szosowej na ![]() Zerknij do mojego sklepu http://www.sklep.tszoda.pl/472-africa-twin-750 Im więcej napęd kosztuje, tym na dłużej starcza  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Aug 2015 
				Miasto: MRĄGOWO 
					
				
				
					Posty: 8
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 59000 
				
				
				 
Online: 1 dzień 6 godz 30 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			czyli nie będę kombinował i zakładam oryginał. dzięki
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |