|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
Nie no, w zasasdzie to 95% czasu stacje są max co 100km, więc raczej powinni zmniejszyć bak - moto będzie lżejsze
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Myślenice
Posty: 602
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 8 godz 37 min 18 s
|
Cytat:
W dzikich krajach nigdy paliwa nie jest za dużo ... nawet jak jest na mapie stacja to w praktyce może się okazać, że np "benzin niet budu zawtra". Każdy dodatkowy litr w baku zwiększa komfort psychiczny. Poczytaj relacje z wyjazdów, w prawie każdej jest anegdota w kwestii braku paliwa, konieczność zakupu gdzieś u chłopa w butelkach itp. Także w mojej ocenie zasięg w motocyklu wyprawowym to kluczowa opcja. Taka ciekawostka chłopaki w tym roku pojechali na dwóch Rometach adv 150 do Afryki Zachodniej ( chyba jeszczę się tam gdzieś plątają) ... w ekstremalnych odcinkach zasięg tych popierdułek dochodził do 660 - 680 km ( bak 18 l). https://www.facebook.com/Romet-Dakar...30818/?fref=nf Ostatnio edytowane przez Nynek : 31.03.2016 o 13:25 |
|
|
|
|