Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.03.2016, 13:18   #1
Arkan
 
Arkan's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Arkan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał QrczaQ Zobacz post
No raczej nie, ale ten model to jakas wloska wariacja... strzele, ze Fabrizio Carbonara mial tutaj pelne pole do popisu w nagrode za udany projekt CRF.

Ten model byl prezentowany podczas premiery CRF na EICMA 2015. Raczej nie bedzie do kupienia. Honda nie lubi 10 wariacji jednego modelu. Jak juz wlacza produkcje to maszyna klepie bez zmian, bez opcji... przez dekade.
No to OK, bo myślałem, że wzorem BMW będą robili w 2 wersjach - cywilnej i ADV...
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
Arkan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.03.2016, 14:26   #2
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Arkan Zobacz post
No to OK, bo myślałem, że wzorem BMW będą robili w 2 wersjach - cywilnej i ADV...
BTW pewnie gmole w BMW ADV i normalna wersja tez nie pasuja ;-)
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.03.2016, 15:09   #3
Arkan
 
Arkan's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Arkan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał QrczaQ
BTW pewnie gmole w BMW ADV i normalna wersja tez nie pasuja ;-)
Tak, ale np: w każdym dużym GSie masz albo fabryczne gmole w standardzie (ADV), albo możliwość ich dokupienia do fabrycznych punktów mocowań - bez rzeźbienia w miękim...
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
Arkan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.03.2016, 15:15   #4
radekw
 
radekw's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
radekw jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Arkan Zobacz post
Tak, ale np: w każdym dużym GSie masz albo fabryczne gmole w standardzie (ADV), albo możliwość ich dokupienia do fabrycznych punktów mocowań - bez rzeźbienia w miękim...
Ale w CRF też masz fabryczne punkty mocowań. Problem polega na tym, że nie budzą zaufania i na razie nikt nie przetestował ich w praktyce
radekw jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.03.2016, 20:06   #5
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radekw Zobacz post
Ale w CRF też masz fabryczne punkty mocowań. Problem polega na tym, że nie budzą zaufania i na razie nikt nie przetestował ich w praktyce
Fabryczne punkty mocowań dla gmoli nie istnieją w CRF, takie jest moje zdanie.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.03.2016, 15:15   #6
jorge
Autobanned.
 
jorge's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,233
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
jorge jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 6 min 38 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Arkan Zobacz post
Tak, ale np: w każdym dużym GSie masz albo fabryczne gmole w standardzie (ADV), albo możliwość ich dokupienia do fabrycznych punktów mocowań - bez rzeźbienia w miękim...
Zakładałem Holana do 1200 - masakra była...podobno TT super leżą - ale trzeba wziąć dodatkowe jakieś osłony na cycki - stanik taki, tyle, że podobno cienka ta rurka jest. Tak czy siak wątek o Afryce nie GS-ie.

Jakby kto chciał powspominać :
http://www.dhpmoto.com/Reports/Barce...onda/Honda.htm
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.

Ostatnio edytowane przez jorge : 23.03.2016 o 15:29
jorge jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.03.2016, 16:13   #7
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał jorge Zobacz post
Zakładałem Holana do 1200 - masakra była...podobno TT super leżą - ale trzeba wziąć dodatkowe jakieś osłony na cycki - stanik taki, tyle, że podobno cienka ta rurka jest. Tak czy siak wątek o Afryce nie GS-ie.

Jakby kto chciał powspominać :
http://www.dhpmoto.com/Reports/Barce...onda/Honda.htm
Lepiej cienkie gmole i niech sie gnal a nie wykrecaja rame.

Z innej beczki. Zawsze mnie ciekawilo po jaka cholere w tych japonskich motocyklach wszystko jest mocowane bez glowy... np. kierunkowskaz. Tak jakby doklejali jakies gotowe elementy.


To samo jest w DR650SE. Ja tam z 10kg niepotrzebnych mocowan, kabli i srubek wypierdzielilem. np. kable swiatel ida z aku do kiery, z kiery do bezpiecznikow kolo aku i wracaja do lampy z przodu. Ja dalem te bezpieczniki kolo lampy i wywalilem z 2 metry kabla po tym jak nie moglem znalesc awarii swiatel na trasie. Okazalo sie ze kabel jest przyciety ogranicznikiem skretu.

Odwrotnie zrobilo CCM z 450. Wszystko jest zrobione z glowa jak dobry rower i wazy jakies 125kg.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.