![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,747
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 6 godz 47 min 37 s
|
![]()
I wiedz jeszcze,że jak sobie zapomnisz o blokadzie to tarcze masz do wymiany.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Na przednich tarczach nie ma takiego ryzyka, jeśli będzie to tylko przepchanie motocykla do przodu ( symetryczne oparcie o zacisk ) , cofając zaczepienie o lagę może skrzywić.
Na tylnej może pogiąć tarczę jeśli się cofnie z blokadą ( skoszenie poprzez uderzenie w wahacz , dawno temu tak sobie załatwiłem tylną) do przodu nikłe skutki. Pomijam próbę ruszenia już na biegu wtedy uderzenie może coś tam zrobić ale nie zawsze od razu popsuć. Ale skoro broń czasem niby sama strzela to i zbieg okoliczności może popsuć to co nie powinno się zepsuć .
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |