|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,619
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s
|
moi drodzy nie nastawiajcie się iż fabryczne kufry przeżyją każdy upadek ... i nie dotyczy to tylko nowej AT, jeżeli kufry mają się łatwo zdejmować to nie mogą być skręcane do stelaża fi 8mm na motylki poprzez łącznik z simblocku!!!
a płyty tylnego kufra tak na wstępie raczej bym się nie obawiał jeżeli plastik jest "nie łamliwy" to wytrzyma dużo bo amortyzuje uderzenia w R1100GS miałem tylną płytę org. z plastiku oraz kufer org. plastikowy i 50tkm tłuczenia się po małych i dużych wertepach.. nic się nie urwało Poczekajcie może niebawem ktoś wystruga jakieś solidne stelaże oraz gmole i będzie można walić w glebę... dla zabawy...ale łatwo z tym struganiem nie będzie
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: Garwolin
Posty: 88
Motocykl: KTM 990 Adventure LC8
Online: 1 tydzień 6 godz 7 min 39 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,619
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
Nie porównuj motocykla enduro z turystykiem.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
Panowie,
prace u pana "H" trwają: jest pierwszy prototyp: Pierwsze testy: Będą poprawki, wariacje, skrzydełka, światełka, będzie zajebiście Ostatnio edytowane przez tommi : 03.03.2016 o 09:25 |
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Cytat:
Ale trzeba zobaczyc jak to do ramy jest mocowane. Wolalbym zeby ten gmol przy upadku absorbowal energie a nie gial rame. Nastepny komentarz mam do ostrego giecia (ten dziub na gorze). Lepiej jakby to bylo bardziej lagodne i nie robilo dziury w kolanie czy brzuchu podczas wypadku.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() |
Słuszne uwagi - nie jest to jeszcze etap produkcyjny - po prostu nie było sensu "pieścić" detali do pierwszych testów skuteczności gmola. Po fazie testów nastąpi etap wprowadzania zmian - głównie estetycznych.
Mniej więcej takie będą zmiany wprowadzone:
Ostatnio edytowane przez tommi : 03.03.2016 o 12:06 |
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Cytat:
Gorne mocowanie; mozna wyzej dac? Serwis; pamietajcie zeby dalo sie zdejmowac boczki do wymiany filtrow!
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
|
|
|