![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 375
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 24 min 35 s
|
![]()
Jak w temacie. Latam na varadero 1000 i choć jest to super sprzęt na szosę to ciągnie mnie na szutry, leśne dukty itp. Czy wg was jest sens zamienić piękne varadero w unikatowym malowaniu i w perfekcyjnym stanie na afrę 750? Czy może możliwości terenowe afry nie są o wiele większe. ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,341
Motocykl: LC8 SuperEnduro
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 23 godz 8 min 33 s
|
![]()
Wiadomo że jak kierownik ogarnia to i gold wingiem pojedzie w offie. Ale moim zdaniem początkujący offroadowiec nie wjedzie za chiny Wiaderkiem tam gdzie Afryką, a jak wjedzie to nie wyjedzie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Piastów k. Wawy
Posty: 491
Motocykl: CRF 450R, ST 1100, Rd03
![]() Online: 1 miesiąc 6 dni 18 godz 58 min 47 s
|
![]() Cytat:
A w sprawie sprzedaży Varadero koniecznie skontaktuj się ze mną! Szukam aktualnie przyzwoitej sztuki ![]() Nie! nie jestem stronniczy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 375
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 24 min 35 s
|
![]()
Tomas XRV - na początku jak przesiadłem się na Varadero z biga też wydawało mi się wielkie i wołowate, ale jak się już oswoiłem z motocyklem to na szosie śmigam aż miło i składam się w zakręty jak na motocyklu stricte szosowym. Gorzej jest w terenie bo jadę zachowawczo i obawiam się potencjalnej gleby. Myślę, że na lżejszym moto mogłoby być fajniej w offie. Patiomkin - czy dobrz odczytuję sarkazm i żart w twojej wypowiedzi?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Piastów k. Wawy
Posty: 491
Motocykl: CRF 450R, ST 1100, Rd03
![]() Online: 1 miesiąc 6 dni 18 godz 58 min 47 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 375
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 24 min 35 s
|
![]()
Spoko. W sumie wolałbym zamienić motocykl na motocykl a nie szukać wiatru w polu tuż przed sezonem ale życie nie jest idealne więc wrzucę tu wieczorem fotki. Rzucisz okiem czy ci się podoba.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,022
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 10 godz 20 min 20 s
|
![]()
Kup drugie lekkie enduro i nie kombinuj - innej drogi po latach na roznych motocyklach nie widze
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 683
Motocykl: CBR 1100 XX
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
![]()
w sumie masz rację....Dobry turystyk i coś co ogarnie teren cięższy.
Złotego motocykla nie ma chyba. Wiem że Varaderem można wiele....bo widziałem na własne oczy ale czy to ma sens mordować sie takim klocem w miejsca gdzie powinno się wjechać lżejszym....duzo lżejszym sprzetęm?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Toruń
Posty: 13
Motocykl: Yamaha XTZ750 Ktm lc4 640 póławantura
![]() Online: 6 dni 11 godz 35 min 2 s
|
![]()
Zeus już ma tetre 600,znam gościa i sprzety ma ładne tylko często zmienia,teren też ogarnia
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 375
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 24 min 35 s
|
![]()
Zgadza się, w cięższy off mam TTRkę, ale chodzi mi o moto na którym mogę pojechać w dalszą traskę i tam polatać po szutrach, piachach itp. Jeżeli mi się uda chciałby w tym roku zrobić Rumunię - transfogarska, transalpina i lokalne szutry i do tego potrzebuję niezbyt ciężkie podróżne enduro, którym przelecę 1000 km po czarnym i wjadę w jakiś teren bez obawy, że jak się moto położy to będę je podnosił 2 godziny. Poniżej moje Varadero, które chętnie zamienię na Afrę (chciałem je sprzedać i kupić XTZ 660, ale wszyscy mnie zniechęcają do tego moto, więc zostaje już tylko AT...)
![]() |
![]() |
![]() |