|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Z innej beczki.
Czy nowa AT ma wskaźnik ile kilometrów można przejechać do tankowania? Chyba GS12 ma coś takiego
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 9
Motocykl: RD03
![]() Online: 11 godz 51 min 2 s
|
![]()
Sadzicie,że mozna cały czas jeździć na włączonym "G" ,wg mnie lepiej zmienia i redukuje nawet na asfalcie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
![]()
Wg instrukcji przycisk G zmniejsza poślizg sprzęgła, zmiana biegu trwa krócej. Pytanie powinno być, czy ten tryb pracy ma wpływ na szybsze zużycie elementów sprzęgła/skrzyni i jeżeli tak to czy znacząco? Znając odpowiedź na takie pytanie można się zastanawiać czy jeździć tak cały czas. I pamiętać, bo po wyłączeniu zapłonu to ustawienie nie jest zapamiętywane.
|
![]() |
![]() |