Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15.02.2016, 08:42   #1
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,912
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 4 tygodni 18 godz 24 min 52 s
Domyślnie

Holan wyrzeźbił gmole: https://www.facebook.com/nomadacases...5422909169546/

Ktos mi wytlumaczy po co gmole sie przykreca do czachy przedniej? Ze jak sie niby wywale na bok to mi przy okazji czache polamie?

Przed kafejka na rynku wyglada zajebiscie. I widze ze ktos od kogos podgladal na klasowce....

http://www.touratech.de/vollmeldunge...-crf1000l.html
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.
fassi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.02.2016, 09:01   #2
Smierzu


Zarejestrowany: May 2015
Posty: 109
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Smierzu jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 17 min 10 s
Domyślnie

Oj Panie Honda...
... a można było przewidzieć punkty do mocowania gmoli i nie było by rzeźby. Osobiście to nie wiedzę tych wszystkich patentów na gmole, jakiś nasz magik musi się tym zająć
Smierzu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.02.2016, 21:50   #3
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

z tymi punktami mocowania gmoli to bardzo słabo jest...., chyba najlepsze byłyby obejmy (środkowa rama) jak w starej AT a gmol silnika połączony z górnym poprzecznie bo rozwiązanie mocowane w dwóch punktach to raczej bardziej uszkodzą silnik niż zabezpieczą....

gmole, które widziałem są b.blisko bloku silnika np. z przodu i nie chciałbym mieć go wbitego do środka ..to nie dekiel, że się zmieni na drugi, blok to jednorazówka więc nie wiem co lepsze rozwalić




tu już lepiej...wizualnie bo górna poprzeczka pięknie widzie się z deklem na 1-2cm.




poniżej komentarz zbędny


i arcydzieło ...



a tutaj przeciwność powyższej fotki.. prostota najważniejsza

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 15.02.2016 o 22:07
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.02.2016, 12:46   #4
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
z tymi punktami mocowania gmoli to bardzo słabo jest...., chyba najlepsze byłyby obejmy (środkowa rama) jak w starej AT a gmol silnika połączony z górnym poprzecznie bo rozwiązanie mocowane w dwóch punktach to raczej bardziej uszkodzą silnik niż zabezpieczą....

gmole, które widziałem są b.blisko bloku silnika np. z przodu i nie chciałbym mieć go wbitego do środka ..to nie dekiel, że się zmieni na drugi, blok to jednorazówka więc nie wiem co lepsze rozwalić




tu już lepiej...wizualnie bo górna poprzeczka pięknie widzie się z deklem na 1-2cm.




poniżej komentarz zbędny


i arcydzieło ...



a tutaj przeciwność powyższej fotki.. prostota najważniejsza
No to mi chyba najbardziej sie te SW motech podobaja. Wlasnie nie wiem dlaczego wszyscy poszli w to kompletne orurowanie az pod lampe.

Dlaczego wlasnie nie obejma za rame jak SW motech?
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.