|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]()
http://holan.pl/pl/crf1000l-africa-t...l#.VrmefFjhDIU
powyższa osłona silnika nie ustala w pozycji góra/dół, podobnie górne gmole nie mają żanego ustalenia w górnej części...a łącznik pod lampą jest na sporej dźwigni.... poniżej hepco ![]() powyżej przecież jest taka dźwignia, iż nie wiem jaka musiałaby być odporność na skręcanie aby to wytrzymało coś więcej jak lekką przewrotkę gdzie kierownik będzie do końca ratować motocykl minimalizując upadek.. ![]() a powyżej dekiel już czeka na kamienie .... może przy pierwszej glebie jakoś zadziałają ale już przy drugiej wszystko będzie się wbijać w blok silnika albo w plastiki... generalnie więcej szkody mogą wyrządzić gmole jak sama gleba ![]() na plus polskich producentów jest to iż często można dokupić tylko jedną stronę lub element ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 09.02.2016 o 11:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Na plus dl Holan'a to wyglad maja najlepszy - idzie z linia motocykla. HB i TT to jak z dupy maja prowadzenie linii. Moim zdaniem wszystkie niestety psuja wyglad AT. Co jest najwazniejsze, to jak to sie ma do zdejmowania boczkow do zmiany filtrow.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |