![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Podlasie
Posty: 2,656
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 min 7 s
|
![]()
Jeździłam na Saharach w KTMie LC4 400 oraz na Scoutach na DR 650SE.
Metzelery nigdy mi nie uśliznęły na asfalcie, a K60 i owszem. Może to kwestia bardziej agresywnej jazdy [większa pewność siebie ![]() ![]() W lajtowym terenie jedne i drugie ok. Zupełnie subiektywnie jakbym miała wybór i kasę, to bym wzięła Sahary. A Scouty też są ok ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie opony na wschut? | Lupus | Przygotowania do wyjazdów | 125 | 06.08.2013 21:09 |
Jakie opony do Afryki tył 180/55 17" ? | cezar29 | Hamulce, kola, opony | 16 | 07.03.2013 11:42 |
Gruzja -jakie opony | cichy | Przygotowania do wyjazdów | 31 | 14.09.2012 12:11 |
Jakie opony do viadra | gerardgrodzisk | Wszystko dla Afryki | 19 | 26.04.2010 08:18 |