Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.01.2016, 21:16   #1
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 5 min 13 s
Domyślnie

jeśli będziesz musiał/chciał regenerować nicasil daj znać. robiłem to w swoim KTM i broń Boże nie korzystaj z usług firm z Czech za pośrednictwem OlekMotocykle czy innych...
no ale... może nie będzie tak źle.

Cylek zdemontuj i przede wszystkim zanieś do warsztatu gdzie wykonają pomiar średnicy pod względem owalizacji i stożkowości.
Te dane porównaj z serwisówką - jeśli są powyżej tego co pisze serwisówka to sorewicz - trza robić. Tłok dobierają od razu z honowaniem nicasilu na wymiar i jest to tak spasowane, że daję słowo - bez pierścieni na bank odpali...

Zaopatrz się od razu w jakąś sensowną serwisówkę - Haynesa na przykład. Tam znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące pasowań. W przypadku takiego małego tłoka i Nicasilu to może być kilka setek.

No i w razie 'W' nie daj się wmanewrować w tulejowanie tej NSRki żeliwem. Szkoda du.ę zawracać.

Remont dwusuwa.... współczuję.

matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.