![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Are we truly alone? The Truth is Out There
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Urzut
Posty: 661
Motocykl: obecnie brak
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s
|
![]()
Jak dla mnie wałeczek naruszony ale dramatu nie ma. Wymień łożysko i simmer. Nową zębatkę możesz jak wcześniej pisali koledzy wkleić i zapomnieć na kolejne 10k. Warto ją wymieniać co taki dystans bez względu na stan. Dobrze to robi wałeczkowi. Moja AT ma nalatane 56k, wałek delikatnie ruszony, mam wklejoną zębatkę by go właśnie szanować.
Do roboty i uszy do góry ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Panowie dziękuje za informacje i ciepłe słowa zachęty.
Ruszyłem do roboty, trochę przemyłem, simering wyjąłem i czar prysł. Na pierwszy rzut oka widać że łożysko jest większe od otworu pod simering. Sprawdziłem w materiałach szkoleniowych pdf. Simering 28x46x7 w realu 28x45x7 Łożysko 28x50x20,6 Do zdjęć dorzuciłem nowe i filmik z luzem wałka. Luz przy zgrubnym pomiarze +/-1mm. Czy z takim luzem mogę jeszcze trochę spokojnie pojeździć? Czyli scenariusz nowy simering, nowy napęd i wklejona zębatka. Chodzi chociaż o kolejny sezon max 1000- 1500 km. Czy od razu provident i dobry majster? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Moja dlugo wyczekiwana Africa. | betu | Regularne czynności serwisowe | 142 | 11.03.2013 17:44 |
Duże buty, duży problem | Bonjour | Archiwum | 22 | 06.06.2012 14:48 |