![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
11110111101
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 167
Motocykl: RD07
![]() Online: 4 dni 3 godz 16 min 28 s
|
![]()
jack72: ja miałem Facet 40105 przez ok 6000km.
Z tego co wiem to ciśnienie jest za duże i czytałem gdzieś że ludziom przelewa. Ja nie miałem żadnych problemów z ta pompą w mojej RD07. Wcześniej miałem podcisnieniową Mikuni (chyba od małej Tenery) i o ile podczas jazdy nie bylo problemów to przy przełączaniu na rezerwę trzba było mieć niezły refleks bo jak ją zbytnio osuszyło to potem trzeba było stac na poboczu i chechłać rozrusznikiem. Nie polecam.
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwowa FACET. | e200g_ | Uklad paliwowy i wydechowy | 98 | 06.06.2014 22:47 |
styki w larsonie do naszych pomp | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 30 | 19.04.2010 18:33 |