Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.01.2016, 10:47   #1
Stolek
11110111101
 
Stolek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 167
Motocykl: RD07
Stolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 3 godz 16 min 28 s
Domyślnie

jack72: ja miałem Facet 40105 przez ok 6000km.

Z tego co wiem to ciśnienie jest za duże i czytałem gdzieś że ludziom przelewa. Ja nie miałem żadnych problemów z ta pompą w mojej RD07.

Wcześniej miałem podcisnieniową Mikuni (chyba od małej Tenery) i o ile podczas jazdy nie bylo problemów to przy przełączaniu na rezerwę trzba było mieć niezły refleks bo jak ją zbytnio osuszyło to potem trzeba było stac na poboczu i chechłać rozrusznikiem. Nie polecam.
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93
Stolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa paliwowa FACET. e200g_ Uklad paliwowy i wydechowy 98 06.06.2014 22:47
styki w larsonie do naszych pomp rambo Uklad paliwowy i wydechowy 30 19.04.2010 18:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.