Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Zobacz wyniki ankiety: czy chcesz miec mozliwosć wylączenia scoottoil,a np podczas jazdy terenowej
tak 28 68.29%
nie 4 9.76%
nie robi mi róznicy 9 21.95%
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 41. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.03.2009, 00:08   #1
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 23 min 26 s
Domyślnie

Artuditu czy będzie jakaś różnica kiedy ta kropla spadnie czy za minute czy za minute i 3 sekundy ogulnie Kette Power to sobie dział w następujący sposób
za pomocą siły grawitacji olej ze zbiornika spływa magistrala olejowa w kierunku elektrozaworu, ten z kolei otwiera sie co minute na czas od 1 do 30 sekund, umożliwiając spłyniecie dawki oleju dalsza częścią magistrali na zębatkę.
regulacja czasu otwarcia elektrozaworu jest po to aby mieć możliwość zmiany wydatku smarowania i tak np podczas jazdy asfaltem mamy skręcone na min (maksymalne ściszone) łapie nas deszcz dajemy trochę głośniej np o 25% bo jak wiadomo woda wypłukuje olej, mamy tez możliwość wyłączenia całego urządzenia wyłącznikiem, bo jedziemy off

w warunkach zimowych gdzie gęstość oleju jest większą po prostu śmigamy sobie na np 15 % "głośności"

ale wrócmy do łacucha zanim kropla oleju dostanie sie na niego wpada na zębatkę ta siłą odśrodkowa wpycha olej w każdy możliwy zakamarek łańcucha jeśli mamy łańcuch brudny bo np wjechaliśmy w błotko a zapomnieliśmy wyłączyć Kette Power to przekręcamy potencjometr powyżej połowy zakresu i siłą odśrodkowa wyrzuca olej z łańcucha łącznie z brudem ponieważ olej podawany jest w nadmiarze i korzystamy w tym momencie z właściwości myjących oleju, ale jedziemy tak tylko chwile góra 5 minut aby nie dopuścić do zachlapania olejem opony!!

łańcuch dobrze nasmarowany jest wtedy gdy opona i felga jest sucha a łańcuch ma czarny kolor "kolor spalonego oleju "

to chyba na tyle

Ostatnio edytowane przez pałeł : 02.03.2009 o 00:11 Powód: oświeciło mnie :)
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.03.2009, 00:24   #2
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

umnie po takim smarowaniu siła odśrodkowa jak sie weznie do roboty to mi cieknie spod dekla zębatki może gabką go nakładać a nie pędzlem
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.