![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
Zobacz wyniki ankiety: czy chcesz miec mozliwosć wylączenia scoottoil,a np podczas jazdy terenowej | |||
tak |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 68.29% |
nie |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 9.76% |
nie robi mi róznicy |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 21.95% |
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 41. Nie możesz głosować w tej sondzie |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 23 min 26 s
|
![]()
Artuditu czy będzie jakaś różnica kiedy ta kropla spadnie czy za minute czy za minute i 3 sekundy
![]() za pomocą siły grawitacji olej ze zbiornika spływa magistrala olejowa w kierunku elektrozaworu, ten z kolei otwiera sie co minute na czas od 1 do 30 sekund, umożliwiając spłyniecie dawki oleju dalsza częścią magistrali na zębatkę. regulacja czasu otwarcia elektrozaworu jest po to aby mieć możliwość zmiany wydatku smarowania i tak np podczas jazdy asfaltem mamy skręcone na min (maksymalne ściszone) łapie nas deszcz dajemy trochę głośniej np o 25% bo jak wiadomo woda wypłukuje olej, mamy tez możliwość wyłączenia całego urządzenia wyłącznikiem, bo jedziemy off w warunkach zimowych gdzie gęstość oleju jest większą po prostu śmigamy sobie na np 15 % "głośności" ale wrócmy do łacucha zanim kropla oleju dostanie sie na niego wpada na zębatkę ta siłą odśrodkowa wpycha olej w każdy możliwy zakamarek łańcucha jeśli mamy łańcuch brudny bo np wjechaliśmy w błotko a zapomnieliśmy wyłączyć Kette Power to przekręcamy potencjometr powyżej połowy zakresu i siłą odśrodkowa wyrzuca olej z łańcucha łącznie z brudem ponieważ olej podawany jest w nadmiarze i korzystamy w tym momencie z właściwości myjących oleju, ale jedziemy tak tylko chwile góra 5 minut aby nie dopuścić do zachlapania olejem opony!! łańcuch dobrze nasmarowany jest wtedy gdy opona i felga jest sucha a łańcuch ma czarny kolor "kolor spalonego oleju " to chyba na tyle ![]() Ostatnio edytowane przez pałeł : 02.03.2009 o 00:11 Powód: oświeciło mnie :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
umnie po takim smarowaniu siła odśrodkowa jak sie weznie do roboty to mi cieknie spod dekla zębatki
![]() ![]() |
![]() |
![]() |