![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
![]()
Marek70 ma rację. To przecież kompletnie inny motocykl. Zbliżone malowanie i nazwa "Africa twin" to tylko chwyt marketingowy obliczony na zagranie na sentymencie, jak widać skuteczny
![]() Ja mam nadzieję, że to będzie super moto do podróżowania po Europie bez oglądania się na jakość dróg, w takiej roli mam zamiar ją wykorzystywać bo zakupu już dokonałem :P Zadziałała też trochę przekora, bo "wszyscy" mają BMW ![]() Na przymiotnik "legendarny" ten motocykl musi sobie dopiero zasłużyć. W tej chwili to mniej więcej tak, jakby ktoś współcześnie żyjący o nazwisku Sobieski puszył się, że jego przodek rozgromił Turków samemu nie mając jeszcze żadnych osiągnięć ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Jak juz wiele razy powtarzalem, wolalbym taka Nowa AT 800cc, 80KM, 80Nm, 180kg... i wisienka na torcie, spalanie 3.5L. MV-AGUSTA cos probuje z TURISMO VELOCE 800 ale waga 210kg, moc 110KM, wloszczyzna i cena troche włos jeży.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 19:47 |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |