Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.11.2015, 21:19   #11
zipo
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Zabieram glos, bo mnie cisnie jak slysze o wzrostach cisnienia oleju w skrzyni biegow nowej Afry,szarpaniu,zaworach sterujacych ...ludzie, co niektorzy tu pindolicie?
Zasada zmiany biegow w tym motorze nie podlega hydrokinetyce.Tam sa dwa sprzegla pracujace klasycznie a sterowane automatem elektrycznym,zintegrowanym z procesem wybranego trybu jazdy i czestotliwoscia odkrecania manetki.
Jezdzilem dct w nc 700 i nie ma bata, by cos lepiej mieszalo biegami jak ten automat.
Poza tym macie tryb,ograniczajacy automat do zmiany na komende kierownika i biegi wrzucasz cynglem i trzymasz ile chcesz ...kurde..gdzie problem?
Nie potrzeba
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.