Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.11.2015, 21:12   #1
Kisiel
 
Kisiel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: wieś pod W-wą
Posty: 686
Motocykl: RD04->ATAS
Kisiel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 1 godz 32 min 0
Domyślnie

Karol - BRAWO!!!
__________________
pozdrawiam!
Kisiel
------
RD04 -> ATAS
Kisiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.11.2015, 23:39   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
Domyślnie

Dzięki za fiszki,

Wygląda na to, że konstrukcja uproszczona do minimum, bez zbędnych fajerwerków plusy

++ 4 standardowe cewki zapłonowe
++ wymienne obie zębatki łańcuszka rozrządu
++ zębatka zdawcza na śrubę (lepsza byłaby nakrętka ale i to dobre )
++ standardowy rolgaz z linkami na przepustnice
++ brak exupów, bajerów na dolocie typu regulowane klapki, przesłony....
++ napęd kosza zębatką dzieloną więc po większym przebiegu jest szansa iż miłośnicy gwizdania starej AT doczekają znajomych dźwięków....
++ brak bajerów antyhopingowych itp.itd...
++ wymienne łożysko kosza sprzęgła + bieżnia
++ 2 filtry powietrza wysoko (pod zbiornikiem a właściwie pod korkiem )
++ 2 wentylatory chłodnic
++ termostat w głowicy (czyli normalna temp. na wskaźniku ...
++ wydaje się, że cała instalacja elektryczna ma hermtyczne kostki
++ regulacja wolnych obrotów przez bypass czyli brak silniczków korkowych podnoszących przepustnice, układ jest hermetyczny i działa bezstopniowo

na minus

-- zintegrowane cylindry
-- brak filtra paliwa (albo go nie widzę....)
-- pompa wody w korze silnika, nie jest to jakiś problem ale nie lubię łączenia ukł. chłodzenia i smarowania gdzie separacją są oringi więc po ok 10 latach warto zdjąc dekiel i zapobiegawczo wymienić ... rzadko ale zdarza się, że oring pęknie i mamy bigos albo puszcza bardzo powoli i też nie dobrze... zaletą jest iż jej nie urwiecie co jest zdecydowanie bardziej prawdopodobne.....

a poniższe to tylko moje pobożne życzenia na przyszłość

-- opony bezdętkowe
-- wersja z kardanem zamiast dct (dla cycatych) ew. niższa o skokach zawiasu w granicach 200mm
-- jakieś zaczepy w zadupku na mocowanie bagażu
-- zdecydowanie większy zbiornik paliwa
-- grzane manetki w standardzie bo to już wstyd zwyczajnie!
-- przewidziane przez producenta solidne punkty mocowania gmoli


a to aby masowo przejmować klientów od śmigiełka

wersja z kardanem + grzane manetki

a to aby na bank przejąć klientelę śmigiełka

konfigurowanie motocykla pod klienta od tak prostej wersji jak teraz do wszystkiego co jest na rynku ...aktywne zawiasy,, tempomat, komputer, różne mapy ... itd.. wiem, że Wam do to d..y potrzebne


generalnie jest dobrze!

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 25.11.2015 o 23:51
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.11.2015, 00:13   #3
cezeters


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: brzeg
Posty: 267
Motocykl: rd07 94 - byla , ro04 90-92 jest , rd07 94 byla
Przebieg: 79kkm
cezeters jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 5 godz 23 min 30 s
Domyślnie

Brawo mdxmd
jestes pierwszym człowiekiem na świecie, który rozebrał nowe AT na czynniki pierwsze. I to na podstawie rysunków. Twój post wniósł wiecej informacji niż cała kampania reklamowa Hondy przez ostatni rok.
Są szanse, że bedzie dobrze
cezeters jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.11.2015, 08:28   #4
zbys
 
zbys's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Podkarpacie/
Posty: 274
Motocykl: RD03
Przebieg: 89500
zbys jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 15 godz 51 min 56 s
Domyślnie


Oby adresu nie pomylił...
zbys jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.