![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
![]()
Nie chce mi się kopać w archiwach, ale tak mniej więcej z pamięci polecę...
Rok-dwa temu, te zachwyty ortodoksów, że nowa Afri jednak chyba będzie... A jaka ma być, jaką chcecie żeby była? A ma być zajebista, odpowiadają wyznawcy jedynie słusznej marki i modelu! Zajebistsza niż LC8 ADV! Dużo zajebistsza! I litrowy piec koniecznie w V. Bez tego nie będzie to Afryka! I waga, koniecznie poniżej 200kg, najlepiej 160-180. I dakarowa specyfikacja! I po 300mm skoku zawieszeń, a jak Bozia da to więcej! Tak chcemy, odpowiadali chórem zaślepieni miłością i otępieni alkoholem... Ma być zgrabna i powabna! Ma być absolutnie niezawodna, serwisy po 10tys km! Rozrząd na śrubkach, reszta naprawialna młotkiem i przecinakiem! Takiej afryki chcemy! - krzyczeli jeden przez drugiego, niczym arabscy jegomoście w tłumie aktywnych wyznawców Allaha... I kosztować ma nieco może ponad 30 tys zł! -krzyczeli żyjący w realnym europejskim ubóstwie Polacy... A dziś? Nikt na niej jeszcze nie jeździł, dwie osoby macały w salonie pod pilnym okiem ciecia uzbrojonego w gaz pieprzowy i paralizator, jeden dla dobra ludzkości wyszedł z propozycją przeprowadzenia badań niszczących co nie spotkało się z publicznym aplauzem... Absolutnie wszyscy ją kochają, bo jak się okazuje w 100% spełnia ich wieloletnie tęsknoty i wyobrażenia za następczynią starej dobrej RD04. I w dupie mają, że nie V tylko R2 (choć to może akurat lepiej z wielu względów). Że nie 180 na mokro tylko 240 na sucho (tak ogólnie). Że nie surowa rajdówka, tylko napchany elektroniką kondon z kolektorami pod silnikiem, niskim błotnikiem, plastikowymi handbarami i tłumikiem wielkości transkontynentalnego pocisku balistycznego... Niektórzy nawet dadzą się wychłostać za teorię, że ABS i automatyczna skrzynia biegów są niezbędna do sponiewierania sprzęta w piasku, błocie i krzaczorach! Raptem każdy poczuł się ekspertem od serwisu zaworów na płytkach, zwłaszcza podczas wyprawy w czarną dupę. Pomijam już niedemontowalne cylindry bo to jest kibel oczywisty patrząc z perspektywy dłuższego przebiegu motocykla.. Do wyświetlacza jak ze statku kosmicznego w filmie Obcy z '79 roku już się nie przyczepię, bo to kwestia gustu, ale w temacie "Lubię" to ja nie lubię... I nikomu nie przeszkadza cena prawie jak za GS-a 1200 po przecenie rocznikowej... Wszak za marketing trzeba zapłacić.. I każdy widzi przepaść postępu technologicznego w stosunku do starszego o 13 lat LC8 ADV! Reasumując... Koledzy moi drodzy, najmilsi! Jesteście jak chorągiewki! ![]() Lubicie ułudę, a rzeczywistość naginacie do wytrawionej przez lata teorii! A czy lubię Nową Afri, czyli XRV... tfu.... CRF cośtamcośtam? Na szczęście mnie na nią nie stać, więc mam ten zaszczytny komfort oznajmienia, że Nie Lubię ![]() ![]() Pozdrawiam! P.S. I dajcie już odpocząć tej prawej ręce, bo i odciski będą i członek od masturbacji sfatygowany ![]() Ostatnio edytowane przez borys609 : 23.11.2015 o 12:46 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 19:47 |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |