![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
No to że tak powiem: zamieniam się w oczekiwanie. Jak się nie będzie naszemu specowi od CNC
![]() IMO śruba powinna być od spodu z widoczną moletą do pokręcenia ale i mieć na molecie przynajmniej dwa znaczniki, punkty odniesienia rozstawione o 180st tak aby można było łatwo liczyć obroty przy regulacji. matjas btw. kiedyś a konto regulacji w takich parszywych miejscach kupiłem sobie śrubokręt z przekładnią kątową. Boooooooże jakie to jest cudowne narzędzie do gaźników R4 no i takich fałek.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pęknięta śruba | Pawel | Hamulce, kola, opony | 17 | 14.05.2013 10:37 |
Tuningowa śruba mieszanki | paku | Uklad paliwowy i wydechowy | 19 | 15.10.2009 17:10 |