![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 33 min 20 s
|
![]()
u mnie takie same srednice
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
U mnie kabla zasilającego nie da rady zamienić. Jest wtyczka , jest gniazdko.
Wtyczka w gniazdko wejdzie tylko tak jak powinna. Uhm, zamieniłem przewody zasilające paliwo. No zapomniałem, bo to pierwszy raz. Zadzwoniłem jednak do Chomika i tyż dupa. Albo źle zrozumiałem albo Chomik tyż nie pamiętał. Oj co się nakląłem na R2D2. Dobrze ,że telefonu do niego nie miałem... No ,ale hula. Jakby co , to w trasie dam sobie już z tym radę. Najlepiej to w garażu spokojnie takich rzeczy się uczyć . W drodze nie wpada się wtedy w panikę. W RD 07 najlepiej zbiornik zdjąć, choć teraz już bym nie musiał . U mnie przewody paliwowe mają te same średnice... Najprostszy pomysł na ominięcie pompy to kawałek okrągłego długopisa gdyby problem zdarzył się w drodze. Każdy taki długopis posiada. Wygospodarowałem z tego 3 cm rurki która idealnie pasowała do srednicy przewodu paliwowego. Połączyłem i odpaliłem bez problemu.
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 19.04.2008 o 11:22 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 33 min 20 s
|
![]() Cytat:
no szkoda ze nie miales telefonu , to bym ci powiedziedzial jak to ma byc. jak krucce od pompy sa na dole to wejscie jest od ramy a wyjscie od strony silnika. Zreszta mozna sobie wlaczyc pompe i zatykac palcem krucce bedzie wyczuwalne na ktorym pompa ssa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]()
__________________
www.motopodroze.pl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
No ale jak zasilanie i pompowanie górą ,to otworek na który nadziany jest
przewodzik też jest u góry. Zadaniem tego otworka jest spust syfu w przypadku nieszczelności uszczelki. Ni masz tego u siebie tej dziurki w pumpie?
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
No i mnie w końcu dopadła pompa dobrze że koło domu pchałem tylko 1,5 kilometra niestety troszkę pod górę.Te cholerne styki nagrzały się tak że podtopił ten plasticzek co są po oby stronach sprężynki i on zablokował mi pompę .Styki przeczyściłem plastik zregenerowałem poksiliną i na razie działa.
Zrobiłem dziś 30 kilometrów pompa "żyje daje głos" i prztyka co jakiś czas . Ale czuję że czeka mnie regeneracja styków i wyszlifowanie dwu takich plastyków albo mikuni. ![]() PS do Szanownego Gremium i Starszyzny gdzieś na forum czytałem, że od tenery też dobrze sobie radzi .Lata ktoś na takiej ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]()
__________________
www.motopodroze.pl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |