![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zbiczno
Posty: 190
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 18 godz 14 min 57 s
|
![]()
jeździł ktoś z E07 tył i K60 SCOUT tył i mógłby porównać?
Ja osobiście potwierdzam E07 śliskie na mokrym. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 23
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 dzień 4 godz 23 min 23 s
|
![]()
Miałem na tyle jedne i drugie. Scouty są pewniejsze, zwłaszcza na mokrym asfalcie, nigdy nie czułem niepokoju jeżdżąc na nich a warunki zdarzały się naprawdę wszelakie (cały czas mówię o asfalcie). W terenie ich dużo nie używałem, wiadomo błoto pokona i jedne i drugie (czyt. opony polegną). Scout na tyle wytrzymał mi 24 kkm. Mitas nie wiem ile, bo był już założony jak swego czasu kupowałem motocykl. Zdecydowanie wybrałbym Heidenauy, choć droższe.
__________________
http://pocketsfullofsandpl.blogspot.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kombinezon przeciwdeszczowy ? opony TKC 80 i Mitas E09 ? | DRAGON76 | Ciuch Afrykańczyka | 14 | 22.04.2014 18:39 |
Dobre opony szosowe | hawqu | Hamulce, kola, opony | 27 | 28.11.2013 10:16 |