|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Bez przesady, to jest banalna robota. Wystarczy rozfrezować piastę i wstawić na kleju tuleję o właściwej średnicy.
W tym wypadku pod łożysko 6904 czyli (20x37x9) średnica zewnętrzna tulejki - (zależy od warsztatu jakim frezem dysponuje) a wewnętrzna będzie 37 mm.Po za wszystkim, jak znowu rozwalisz łozysko to frezujesz wstawioną tuleje nie piastę, wstawisz taką samą tuleje i znów gotowe. Są tacy co potrafią przykleić zębatkę zdawczą do wałka ![]() i kurka robią tysiące kilometrów (na jakimś forum czytałem, nie pamiętam na jakim )To robota za dwa piwa. Ale dobra, nie wiesz gdzie w Twojej okolicy, nie znasz warsztatów, jak dasz więcej jak stówę za to, to znaczy że słono przepłaciłeś.... ![]() Łożyska do kół to tylko nasze z Kraśnika, najlepsze- bo nasze nie dalekowschodnie jak SKF
|
|
|
|
#2 |
|
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,527
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 5 miesiące 2 dni 16 godz 39 min 8 s
|
Jaki frez panie to sie nożem robi ale i tak co za roznica kwestia dokładności pokaz mi fachowca co w setkach robi
jescze na rozwalnych maszynach na tokarke nie pasuje bo nad łożem sie koło nie zmiesci jedyna opcja frezarka i wytaczak ale jak zwykle problem jest dokładność a z tym wielu ma problem jak trzeba juz w setkach robić. I tu taniej będzie kupic nowa piaste i od nowa zapledc koło ::
|
|
|
|