|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Rz-ów
Posty: 648
Motocykl: RD07
Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s
|
Dzięks za radę szynszyll, tak też zrobię.
No nieciekawie się kierowało przy małych prędkościach...bardzo...Przy obciążonym przodzie, kierowanie przy niskich i średnich prędkościach było w stylu zero/jedynkowym (prosto/piłowanie podnóżków). Natomiast ciekawe było to...że po uniesieniu koła w górę, w ogóle nie było tego czuć. Czyżby łożysko było nie dokręcone? Dziwne by to było, bo podczas użytkowania, regularnie starałem się wyczuć ewentualny luz łożyska etc. Jak poczułem, że pada w Uzbekistanie, to jakieś 700km dalej ukazał mi się taki widok. Inną ciekawostką było na przykład to...że główna nakrętka, która powinna być dojebana jakimś epickim momentem...puściła jakby była tak ino ino złapana.
__________________
Marcin vel "Gruby" aka "Maurosso" Ostatnio edytowane przez Maurosso : 25.09.2015 o 19:40 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,770
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s
|
Dowalony przód ,plus niedokręcone łożysko i masz efekt..zwłaszcza jak po dziurach naginasz... Nie szukałbym przyczyn tylko naprawa i dzida.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wycieczka Pamir. | olecki79 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 3 | 09.06.2015 21:38 |
| Pamir w 4x4 | Elwood | Umawianie i propozycje wyjazdów | 3 | 07.04.2012 08:30 |