![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
Jak byś miał sterowanie ręczne pompy paliwa to byś zobaczył ile pompa pracuje zanim nabije ciśnienie i stanie.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
Potwierdzam, moja pali dosłownie "z półobrotu" zawsze, a to dlatego że ma pompę na zapłonie już. I jak postoi z miesiąc na zakręconym kranie to pompuje ze 3-4 s. zanim napełni komory pływakowe i się zatrzyma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
Napompowanie gaźników "ręczne" przyciskiem to ok 2-2.5 sek do pełnych komór.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
![]()
Może powiem tak - moje rd04 po ponad roku stania w szopie u kradzieja z Rumunii, wytargana i rzucona na policyjną przyczepę, postawiona przed wejściem do komisariaciu w borsie gdzie 2 tygodnie stała w pełnym słońcu po moim przyjeździe odpaliła na dotyk na starym paliwie. I to bez pompy paliwa.
Wniosek - tak jak pisze Kazmir.
__________________
------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Koledzy twierdzą, że kilka sekund. A autor pisze, że pada akumulator od kręcenia. Coś jednak jest nie tak.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
![]() |
![]()
Lepi, te 2 sekundy to praca pompy po podaniu pądu włącznikiem potem pali z pół obrotu niezależnie ile stała.
Po co chetać akumulator.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Szczecin
Posty: 76
Motocykl: RD07
Przebieg: rosnący
![]() Online: 4 dni 8 godz 57 min 6 s
|
![]()
Hej!
Zjaraly mi sie styki- wymienilem na zestaw naprawczy tourmaxa i dupa Nie podaje paliwa wcale i grzeje sie okropnie. Czy to moniec tej pompy ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
![]()
Spróbuj podpiąć zbiornik paliwa bezpośrednio do gaźników (zakręć kraniki najpierw!) z pominięciem pompy.
Opcja numer dwa - killswitch nawala po prostu. Wtedy można sobie kręcić i kręcić aż do wydrałowania akumulatora. Opcja numer trzy - pompa (albo jej przekaźnik) nawala. (patrz zdanie 1) Opcja numer cztery - gaźniki do czyszczenia, regulacji.
__________________
------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
problem z odpaleniem | Krzysiek009 | Układ elektryczny i zapłonowy | 6 | 25.08.2012 08:42 |
Problem z odpaleniem LAik pytanie(regulator?) | yakuzsa | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 12.04.2011 17:23 |
problem z odpaleniem.... | graphia | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 20.04.2010 20:41 |