![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Powiedz jeszcze ile przelotu mają świece i jakie najczęściej robisz odległości. Zrób fotkę filtra powietrza , jaka firma i ile km ma zrobione. Ostatnio jakość filtrów powietrza tak podupadła że z dawnych 18tyskm ostatnio ledwie 4 i 1.5 tys. km na filtrze zrobiłem do całkowitego zapchania. Były już opisy ile obrotów który model musi mieć i chyba fotki gaźników z umiejscowieniem śrub regulacyjnych. Poszukaj. Panowie , człowiek chce się czegoś nauczyć i spróbować a wy od razu do mechanika go wysyłacie. Jak mu się nie uda to zawsze zdąży go odwiedzić. To że komuś się to nie udało nie znaczy że innemu też nie wyjdzie. Niech spróbuje i się przekona czy da radę.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 10.09.2015 o 07:31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
A zanim zaczniejsz oglądać świece, przejedź się kawałek jak pisze Dzieju, odkręć manetę do końca i - UWAGA - tak go zgaś, na odkręconej manecie. Dopiero wtedy, na wygrzanym silniku i świecach będziesz widział, co się dzieje ze składem.
Skład ma wpływ w całym zakresie obrotów, im wyższe, tym mniejszy, ale jednak. Poczytaj trochę o regulacji składu, zanim się do tego zabierzesz. Analizator spalin byłby przydatny, gdybyś miał porty do niego w każdym z kolektorów wydechowych osobno. Przy wspólnym wydechu pomiar jest zaburzony drugim garnkiem. Ew. Colortune, ale to przy grubszych regulacjach. Na słuch i obroty da się to poprawnie zrobić, ale trzeba odrobinę wprawy. Jak będzie bardzo za bogato, to masz duże spalanie, moto chodzi "ciężko" i to niezdrowo dla smarowania. Jak za ubogo, moto się grzeje, zawory wypalają, generalnie też niedobrze. Jak masz normalnie, spalanie 5-7, wkręca się ok, temp. w normie, to dobrze wypalone świece mają kolor kawy z mlekiem ![]()
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2015
Posty: 30
Motocykl: RD07
![]() Online: 9 godz 53 min 45 s
|
![]()
Dziękuję wszystkim za pomoc i sugestie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
skład mieszanki RD 03 | martinhead | Uklad paliwowy i wydechowy | 38 | 01.12.2019 23:27 |
Sruba skladu mieszanki | hero | Uklad paliwowy i wydechowy | 124 | 24.05.2017 20:54 |
regulacja mieszanki - faq? | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 09.09.2012 15:38 |
Skład mieszanki w RD 03 | Cibor klv | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 10.12.2008 18:32 |