Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.09.2015, 10:20   #1
Roni92
 
Roni92's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2014
Posty: 247
Motocykl: CRF1000
Roni92 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s
Domyślnie

Puszek wiadomo już w jakim jest stanie silnik. A przynajmniej tylny cylinder. Cylinder nadaje się najwyżej do honowania, w razie wymiany pierścieni. Zawory są raczej szczelne, ale w słabym stanie i z masą nagaru. Tłok też jest w miare ok, mimo jednej dość głębokiej rysy, jego zużycie jest niewielkie. Łańcuch nierządu w połowie żywotu. Cały winowajca to pierścienie(koszt samych pierścieni 620zł). Mimo wszystko Dandy twierdzi, że za wszystko mniej niż 2500zł i tak nie wyjdzie, bo dochodzi sporo pierdół typu uszczelniacze zaworowe, uszczelki, a i jeden zawór należało by już zupelnie wymienić. Silnik od trampka mi wybiliście z głowy, w ten też mi się nie chce ładować kasy, więc chyba pasuje narazie, skoro tragedii nie ma i da się jeździć(nic nie dymi przy jeździe), Dandy mówi, że odpalać i tak będzie bez problemu w zime, więc olewam temat silnika. Tak jak Puszek mówi, przez zime na spokojnie coś wymyśle. Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem i pomoc
__________________
Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz,
ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna!
Roni92 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.09.2015, 23:23   #2
Artek
Połamany
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,919
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 12 godz 13 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Roni92 Zobacz post
Puszek wiadomo już w jakim jest stanie silnik. A przynajmniej tylny cylinder. Cylinder nadaje się najwyżej do honowania, w razie wymiany pierścieni. Zawory są raczej szczelne, ale w słabym stanie i z masą nagaru. Tłok też jest w miare ok, mimo jednej dość głębokiej rysy, jego zużycie jest niewielkie. Łańcuch nierządu w połowie żywotu. Cały winowajca to pierścienie(koszt samych pierścieni 620zł). Mimo wszystko Dandy twierdzi, że za wszystko mniej niż 2500zł i tak nie wyjdzie, bo dochodzi sporo pierdół typu uszczelniacze zaworowe, uszczelki, a i jeden zawór należało by już zupelnie wymienić. Silnik od trampka mi wybiliście z głowy, w ten też mi się nie chce ładować kasy, więc chyba pasuje narazie, skoro tragedii nie ma i da się jeździć(nic nie dymi przy jeździe), Dandy mówi, że odpalać i tak będzie bez problemu w zime, więc olewam temat silnika. Tak jak Puszek mówi, przez zime na spokojnie coś wymyśle. Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem i pomoc
Chcesz powiedzieć, że będziesz honować cylinder i zostawisz stary tłok po przebiegu 70000km z rysą. Zdaje się, że w serwisówce jest podane pasowanie tłok-cylinder. Dziwny sposób na naprawę jak dla mnie, choć mechanikiem nie jestem.
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.