![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
![]()
Dla kogo nowa Africa?
Być może dla przeciętnego Kowalskiego, co to będzie nią "jeździł po bułki do sklepu i na weekendy na Mazury czy Bieszczady z pasażerką. Bez Akrapa, WP, Ohlins, Power Com, K&N i innych gadżetów (no może z GPS )". Czyli wypisz wymaluj statystyczny klient cycatego GS-a bez szeroko zakrojonych aspiracji terenowych z gatunku hard enduro. ![]() Rambo, dowaliłeś do pieca ![]() Panowie, z całym szacunkiem, bo bardzo Was tu wszystkich lubię, ale pierdolicie takie kocopoły że słabo się robi... ![]() Ewidentnie Japońce nie czytali naszego Forum, a jeśli czytali to olali wskazówki w nim zawarte. Wg nich mieliby zrobić motocykl o mocy 80 koni, który będzie ważył 150kg, będzie pancerny, wygodny, oszczędny a ogień z dupy będzie miał większy lub porównywalny do LC8. No nie posłuchali. Skonstruowali po prostu Afrykę. Chcecie to bierzcie, nie chcecie to nie bierzcie, jak to Kazik głosił... ![]() Obserwowałem kulisy wydania nowego R12GS LC jak już było o nim sporo wiadomo, czytałem podobne do tej dyskusje, ba nawet sam brałem w nich udział... Ojej jakie to miały być problemy z tymi chłodnicami, a ile to będzie ważyło, a jakie do dupy delikatne i w ogóle... Finalnie okazało się, że wyszedł z tego całkiem fajny motocykl, oczywiście z dość dramatycznie brzmiącymi chorobami wieku dziecięcego (przyznacie że rozsypanie się skrzyni na wyjeździe nie należy do "przeciętnych przygód serwisowych"). Dążę do tego, że stworzenie wątku w rodzaju "Nigdy nie jeździłem, raz siedziałem ale po pijaku, to się wypowiem" na temat nowej maszyny to pestka, jeśli zaprzęgniemy do niego ze stu forumowiczów. Nowego GS-a testuje codziennie już tysiące użytkowników, niektórzy zrobili dziesiątki tysięcy km i dopiero wtedy mogą coś powiedzieć o awaryjności maszyny, przydatności do określonych zadań, porównaniach z innymi modelami. A tutaj co? Cztery zdjęcia nowej AT, ze trzy sztywne i mało szczegółowe rendery i już wiemy wszystko! Jesteście zajebiści. Rentgen w oczach! Wróżbita Maciej to się w dupie chowa! Ja nie kupię nowej Afri z kilku powodów. Raz, że mnie nie stać i pewnie jeszcze długo nie będzie (wolę wykończyć dom, założyć rodzinę). Dwa, że powoli idę w kierunku lżejszych motocykli i bardziej przeprawowo-terenowych. Trzy, że mojego starego, dobrego, w cholerę niezawodnego, megawygodnego, prostego i taniego w eksploatacji i serwisach R1100GS nie zamierzam się pozbywać, a wypełnia mi on z powodzeniem ten zakres użytkowości, o którym pisał Rambo. Do zadań ambitnie-terenowych kupiłem sobie LC4 ADV i zobaczymy jak się będzie sprawował. A tak to bym sprzedał wszystkie motocykle, zadłużył się na jeszcze wyższą kwotę, niż bym z nich dostał i miałbym lśniącą, nówkę AT, której bałbym się porysować w obawie o utratę wartości dobytku rodzinnego. Za biedny jestem żeby sobie na takie coś pozwolić. W tym temacie właśnie zazdroszczę naszym kolegom zza zachodnich granic, bo przeważnie mogą się wykazać tutaj większą swobodą... |
![]() |
![]() |