|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]() Cytat:
te łożyska występują do R1150 włącznie więc było minęło, u mnie luz pojawił się dopiero w granicy 100.000km ale tu nie o to chodzi... zupełnie nie o to... bo większość patrzy z punktu widzenia x-tego właściciela.... statystycznie człowiek którego stać na moto za ok 60.000zł z wyposażeniem nie będzie go topił w błocie ani przeprawiał przez rzeki, przez 4-5 lat ma go na gwarancji więc ew. łożyska i inne sprawy go nie interesują a skoro nie będzie nim skakał po kamieniach, kopał w piachu itd.. to na bank nie będzie się bawił w łańcuch bo po co ![]() ![]() ![]() może będzie odchudzał nowe moto i kupi akrapa, lekki układ wydechowy, sety i inne czary i osiągnie wagę starej AT w wersji podstawowej ? dokładając do motocykla kolejne 6-8.000zł ? zamontuje dodatkowy karnister 5L paliwa? co znowu podniesie wagę ![]() to tylko moje zdanie i opinia... i wiele wskazuje na to, że pomimo nowego modelu wartość "starej" AT nie spadnie ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 27.08.2015 o 23:11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 22 min 30 s
|
![]()
Nie rozumiem w czym Problem z tymi 18 toma litrami paliwa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Kto nie lubi Hondy?
![]()
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |