![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Zakładając, że aku ma 12Ah a Twoja bateria rozładowana do 0 ma 3Ah pojemnosci to teoretycznie masz możliwośc ją naładować 4x zanim "wyśśesz" cały prad z aku.
To teoria...w praktyce bym nie ładował wiecej niż 2x takiej baterii jak chcesz odpalić. Taka ładowarka dająca, 2,1A to ok. 1,5h ładowania baterii rozładowanej do 0; ja bym w tym czasie odpalił moto choćby na 15minut to i aku się podładuje w tym czasie i bateria w tel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumuloator sie rozladowywuje po dluzszym postoju. | Tymon | Układ elektryczny i zapłonowy | 25 | 23.07.2015 21:39 |
Panel kontrolek RD04 | CzarnyEZG | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 15 | 26.03.2014 11:03 |
wysokie obroty po dluzszym postoju | kkk | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 09.06.2009 07:40 |