Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.02.2009, 07:53   #1
BartekBBI
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
 
BartekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
BartekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
Domyślnie

a ja bym radzil ladowanie sprawdzic...w mojej afryce przy zakupie byla padniety..ktos tam cos wlutowal nie mam pojecia co...ale pozniej przy odbudowie wyszlo najaw ze regler jest padniety...nic poza tym sie nie spalilo...zadna zaroweczka...moze to byc przyczyna padniacia obrotomierza?
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ...
BartekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Padnięty obrotomierz maeco Układ elektryczny i zapłonowy 16 31.08.2015 17:37
błędne wskazania tripmastera Joncio Układ elektryczny i zapłonowy 5 26.05.2011 21:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.