|
![]() |
#1 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Nie zgadzam się z tą teorią , ponieważ miałem motocykle z i bez abesu i w praktyce wygląda to inaczej . Trzeba jednak przyznać że wspomagacz hondowski jest najlepszy z jakim jeździłem ale moim zdaniem decyzję o jego załączeniu czy też nie powinien podejmować kierujący a nie producent . Pozostawienie aktywnego systemu na przednim kole i wyłączenie tyłu to dodatkowe niebezpieczeństwo , jeśli faktycznie będzie taka możliwość .
Uważam że dla ludzi nie mających odpowiedniego doświadczenia i obycia z moto takie systemy upośledzają , ponieważ jeżdżąc z pomagaczem nigdy nie nauczą się poprawnie opanować maszyny bo zawsze jakiś system będzie ingerował i korygował , doprowadza to do abstrakcyjnej sytuacji podobnej do obecnej , kiedy młody człowiek nie potrafi wbić gwoździa do deski , natomiast wie wszystko o smyrofonach . Jeżdżę obecnie szosowym motocyklem w którym nie mam żadnego wspomagacza i czerpie ogromna przyjemność z tego , zapewne nie kupił bym motocykla w którym producent decydował by o tym że nie mogę czegoś wyłączyć . Dziś większość motocykli produkuje się z zasady upośledzając w większym czy mniejszym stopniu motocyklistów ponieważ takie sa idiotyczne wymagania eurokołchozu a decyzje o tym podejmują ludzie nawet nie jeżdżący na motocyklach ! Dziś jeszcze mogę decydować o tym co chcę a czego ale niebawem to się zmieni .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Kalisz WLKP
Posty: 144
Motocykl: R1200GS
Przebieg: rośnie
![]() Online: 2 dni 20 godz 3 min 24 s
|
![]()
Jak ktoś myśli że ABS w hondzie jest taki dobry niech się przejedzie nawet starszym bmw z ABSem. Ja miałem LT1200 z ABS z 2001 roku i hamował dużo lepiej niz crossrunner z 2013 roku z ABS
__________________
Olej trzeba mieć w głowie, nie tylko w silniku! XL600V->XRV750 RD07a->XL1000sd01,XT600->XL1000sd02,XT600->XT660X->K1200LT->XL700VA->VFR800X, boxer Sahara->Boxer Sahara,R1200GS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Jak dla mnie to wrecz za duzo KM i kg. Jak wielu tutaj chetnie bym widzial 800cc, 80KM, 180kg
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |