| 
			
			 | 
		#3151 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				
					
				
				
					Posty: 247
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W jakim sensie silnik kicha? LC4 nie jeździłem, ale wibracje, kultura pracy czy agresywne oddawanie mocy to dla mnie żadna wada, te ostatnie to może być nawet zaleta po przyzwyczajeniu du mułowatości trampka. Oczekuje sprzętu z charakterem, ale nie takiego co trzeba serwisować co chwile albo zmieniać olej co 3tys km...  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3152 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kicha akurat w tym sformułowaniu miało oznaczać ,że to nie problem. Dla mnie była kiera nie do opanowania. Ale Fundriver sobie bez problemu z tym radził. Zresztą przed ostatnim Marokiem kupiłem DR650 se , pekaes przygotował , oleje pozmieniał...ale nie dało się na tym jeździć.. Ostatecznie wziąłem po raz 4 Afrykę na wyjazd. Dopiero po zmianie zawiechy DR ka zaczeła się prowadzić. Mam taki tor testowy w Beskidzie niskiem koło miejscowości Ropki... Jak dam tam radę odkręcić na maksa to znaczy że jest oki. Afri tam ino śmiga ..Zakupiłem do tyłu  ohlinsa do Dr-ki ale miał gówniana sprężyne (50 niutonometrw) i nie było zupełnie jazdy...WP ek za to dawał bez problemu 130km/h ...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3153 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2014 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 2,339
				 
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 21 godz 12 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Roni z tym serwisowaniem nie jest aż tak strasznie -ja mam co prawda Super Competytion 99r z małym obiegiem oleju ,LC4 ADV mają duży obieg - zawory i olej co 5 tyś.Z tego co zasięgnąłem języka to ADV szczególnie 640 są trochę łagodniejsze niż SC jednak pisali mi posiadacze z forum LC4.pl że ten motocykl kiepsko znosi dłuższą jazdę z jednostajnymi prędkościami ,prosi się o wkręcanie na obroty ,o przyspieszanie .Podobno dość kiepsko jeździ się w grupie(chyba że z takimi samymi) właśnie z tego powodu (ciągle korci do podkręcania) Są to opinie właścicieli którzy mi odradzili ten motocykl na trasy  (miałem pomysł sprzedać GSXa 1400 i kupić 640 adventure pod wpływem fascynacji lc4). Jednak pozostałem przy 620SC i Gsx-ie na szosę .Na forum lc4 znajdziesz ten wątek.Pozdrawiam.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3154 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ktm przejmuje Gas Gas , kto kolejny ? Wszyscy płaczą i wypisują achy i ochy ale zmaist wspierać rodzime sprzęty to kupują pomarańczowe .
		 
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3155 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			noo nie fajnie, nie fajnie..  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3156 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 50 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   na paradę nadaje się średnio![]() Odradzaliśmy Ci Zmyler ten motór bo ty chciałeś kobitę tym wozić jak dobrze pamiętam ![]() Co do trzepania kierownicą to jak Puszek opisuje - występuje. ALe trochę koloryzuje. Paroma motocyklami w życiu jeździłem i są naprawdę gorsze w tym temacie. Ja najczęściej się spotykam z tym zjawiskiem przy za....niu przez duże wertepy - ale wtedy i tak muszę się mocno kierownicy trzymać. w piasku nie spotkałem. za to jak mnie kiedyś XTka w piasku machnęła ![]() Motozy tractionatory też sprzyjają trzepaniu kierownicą. Roni spytaj Szymona czy ten wynalazek daje radę jeździć w grupie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3157 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem skąd takie nieprzychylne opinie...to całkiem cywilizowany motór jest..polecam tym co mają siedzącą pracę ... jako masażer dupy.
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3158 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Puszek w ćwierćtonowej afrze ma dodatkowo amortyzator skrętu skręcony na maksa. Przeraził się, że motocykl może skręcać i wziął to za wadę ;P
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3159 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				
					
				
				
					Posty: 247
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wybaczcie że dalej was męcze, ale cały czas mam takie dylematy i teraz pomyślałem, że za prawie te sama kase co 640adv można mieć 950/990; np : http://olx.pl/oferta/ktm-adventure-9...tml#59ea2f441a . Wiem, ze to durny pytanie, ale musze je zadać: czy lc8 będzie droższy w utrzymaniu od lc4 adv? Bo moge kupić lc8 ale co z tego jak mnie nie będzie stać na serwis. I drugie durny pytanie, to czy lc8 jest bardziej niezawodny? Interwały serwisowe ma minimalnie lepszse, no i moc jednak kusi ;]  Jeżdze cały rok, jakieś 500-800km miesięcznie. Głownie dojazdy do roboty, weekendy i czasem popołudnia w tygodniu offowe. Może ktoś doradzi co dla mnie lepsze będzie bo nie moge się zdecydować ;
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna! Ostatnio edytowane przez Roni92 : 30.07.2015 o 12:23  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3160 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A te dojazdy do roboty to miasto czy przelotówki?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |