|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,548
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s
|
Podsumowując po mojemu nową AT zostalo mi czekać na wersję light, coś ala ktm 690, coś co by mogło zastąpić mi DR650 SE. A i to miałbym obawy czy nie stanę gdzies przez jakiś error w sofcie. Coraz bardziej jestem przekonany, że do wyjazdów w czarną dupę lepsze są stare i proste konstrukcje.
Nowa ciężka afryczka mogłaby mi służyć jedynie do wyjazdów z żonką w pełni zapakowani i po łatwych dróżkach. Na razie rozczarowałem się, ale obserwuję i czekam na opinie użytkowników.
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,624
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 8 godz 56 min 30 s
|
Cytat:
![]() kombinję i kombinuję i sam nie wiem, jak ktoś nie ma specjalnych aspiracji terenowych (których zresztą nowa AT wielkich nie ma...) to po co komu taki moto.... a w lekki teren wjedziesz nawet sportem, stara była conajmniej 10Kg lżejsza a i tak była zbyt ciężka w teren, skoro ma to być moto do dalekiej turystyki to dlaczego ma łańcuch a skoro już ma to dlaczego kosztuje 53.000zł ? fakt super tenera waży 257KG ale ma większy zbiornik 23L !!! no i kardan, którego wagę można pominąć bo i tak jest na granicy osi koła, więc waga pomijalna, Nowa AT ma być unwersalna czyli do niczego i wszystkiego, nadal uważam, że powinna być wersja normal (z wałem) i ADV i super ADV max 800cm3 i max 210KG, i obym się mylił całkowicie szału nie ma, fakt wygląda nieźle i to może być powód do zakupu!
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 29.07.2015 o 22:11 |
|
|
|
|