![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Posty: 661
Motocykl: RD07&1000RR
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s
|
![]()
Spokojnie... ja z takim zestawem latam teraz i w 2 poprzednich afrach też tak miałem - nic się nie dzieje. Alternator w afrze ma 360 wat. Regler w każdej miałem oryginalny ale polutowane kable. Dodatkowo mocniejsze fanfary, gps, zapalniczka, ładowarka od fona, dodatkowy stop.
JAk bym teraz zakładał halogeny to kupiłbym na ledach, 55 wat to już przeżytek, ledy mocniej świecą i mniej watów łykają. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Autobanned.
![]() |
![]() Cytat:
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2013 Maroko z plecakiem, czyli ile trampki dadzą rady. | Cynciu | Trochę dalej | 103 | 17.06.2014 20:53 |