Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.07.2015, 22:03   #1
borys609
 
borys609's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
borys609 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
Domyślnie

Kurde, a jednak KTM 990 potrafił ważyć mniej przy podobnej mocy i nic go z drogi nie zdmuchiwało.
Skoro założeniem było oderwanie się od klocowatego trendu, w który wepchnął się Crosstourer, Super Tenere 1200 czy V-Strom, to po jaką cholerę wpasowują się w tą kategorię?
Mimo wszystko nie potrafię tego zrozumieć.
Mogła nie być najmocniejsza, mogła nie mieć full bajerów, ale mogła być najlżejszą, świetną bazą na wszelkie dalsze modyfikacje pod żądanym przez klienta kątem. A wyszła krowa, którą chyba trzeba będzie ciąć gumówką żeby coś z tego wyrzeźbić...
borys609 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.07.2015, 22:17   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał borys609 Zobacz post
Kurde, a jednak KTM 990 potrafił ważyć mniej przy podobnej mocy i nic go z drogi nie zdmuchiwało.
Skoro założeniem było oderwanie się od klocowatego trendu, w który wepchnął się Crosstourer, Super Tenere 1200 czy V-Strom, to po jaką cholerę wpasowują się w tą kategorię?
Mimo wszystko nie potrafię tego zrozumieć.
Mogła nie być najmocniejsza, mogła nie mieć full bajerów, ale mogła być najlżejszą, świetną bazą na wszelkie dalsze modyfikacje pod żądanym przez klienta kątem. A wyszła krowa, którą chyba trzeba będzie ciąć gumówką żeby coś z tego wyrzeźbić...
zdjąć z niej z 10kg to nie problem, wagi KTM nigdy nie będzie przy tej konstrukcji silnika, V90 sam się wyważa z tutaj trzeba pakować wałki wyrównoważające, przypuszczam także, że AT będzie miała solidny "dół" bo jazda KTM na niskich obrotach doprowadza do furii, nowa AT to nie KTM i na szczęście tak jest, to doskonała baza do przeróbek ale cena powala nieco....
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.07.2015, 22:53   #3
zipo
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
borys napisal Kurde, a jednak KTM 990 potrafił ważyć mniej przy podobnej mocy i nic go z drogi nie zdmuchiwało.
Skoro założeniem było oderwanie się od klocowatego trendu, w który wepchnął się Crosstourer, Super Tenere 1200 czy V-Strom, to po jaką cholerę wpasowują się w tą kategorię?
Mimo wszystko nie potrafię tego zrozumieć.
Mogła nie być najmocniejsza, mogła nie mieć full bajerów, ale mogła być najlżejszą, świetną bazą na wszelkie dalsze modyfikacje pod żądanym przez klienta kątem. A wyszła krowa, którą chyba trzeba będzie ciąć gumówką żeby coś z tego wyrzeźbić...
Borys kolego ...wishful thinkig.
Nie mogli wystrugac tego modelu tak,by oczekiwania kilku grup uzytkownikow zostaly spelnione.Innymi slowy,dzialaliby wtedy na szkode wlasnej firmy.
Przecie jeszcze tego roku rozkrecaja produkcje 450 rally.
To bedzie chyba to czego szukaja dzikusy z lasu do lasu.Lekki guziec a nie turysta stabilny.
Teraz zroznicowanie produktow to punkt wyjsciowy w takim biznesie
Musi kazdemu motongowi czegos brakowac,czegos nadbywac by tesknota ciagle sie tlila.Klient ma pragnac intensywnie i zmiennie. Musi grymasic i lubiec obnosic sie nowym ,innym itd.Czasy w stylu "once made for ever" zostaly juz za nami.
Propagandowe filmiki to jedno ale debile tym Corpo chyba nie zarzadzaja ,jak uwazasz?

Ostatnio edytowane przez zipo : 24.07.2015 o 22:55
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.