![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,053
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 20 godz 57 min 34 s
|
![]()
Witam. Jestem akurat na urlopie i cos zaczelo sie dziac z ladowaniem .sory ale pisze z telefonu
I nie zakladam nowego tematu. Mam woltomierz zalozony i zawsze jak pokazywal 13.4v to teraz pokazuje 12.7 czasem 11.8 a czasem 13. Martwi mnie to bo jutro slowacja i bieszczady a chce zrobic 1000km Da rade? Jestem 300 km od domu co robic? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: domem jest mój cały świat
Posty: 298
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 45 min 56 s
|
![]()
dzasz rade jak napiecie spadnie do 10 to wyłącz i włącz stacyjkę u mnie to pomagało najlepiej zrobic to podczas jazdy bo jak nie odpali z rozrusznika to odpalisz na popych.Teraz mam zalozony ragulator od Rafwro ma sporo wiekszy radiator wiec pewnie elektronika wytrzyma dłużej
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Regulator :) | paku | Układ elektryczny i zapłonowy | 73 | 15.01.2010 21:35 |