|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,594
Motocykl: nie mam
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
|
![]()
Kolego mylisz citroena z renówkami, a szczególnie inną królową - królową lawet Laguną
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Łódź
Posty: 603
Motocykl: Ansfaltowy pedał
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 53 min 45 s
|
![]()
Zajzdzam drugiego citroena, ,jesli chodzi o pneumatyk to jest zbiornik kumulujacy ciśnienie, jeśli jest sprawny można hodować swobodnoe korzystając z hamulca noznego, ,jesli nie z ręcznego który jest na przednie koła, ot i tyle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Michał
![]() |
![]()
Sporo automatów holować można na określone dystanse (książka obsługi). W 4x4 to się reduktor wrzuca na N i już. Jeździłem kilkoma automatami, holowałem raz (4x4).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Gliwice
Posty: 51
Motocykl: RD07a
Przebieg: 34t
![]() Online: 2 dni 8 godz 13 min 44 s
|
![]()
U mnie w audi quattro automat w instrukcji napisane jest, że holować normalnie bez stresu. Tylko, że niemiec zaprojektował to na 200tyś km. a potem niech polak se radzi tak jak poprzedni właściciel pojechał do ASO to mu powiedzieli, że oleju w skrzyni się nie zmienia (tzn zmienia ale od razu ze skrzynią).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 218
Motocykl: CRF1000L DCT
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 4 godz 36 min 0
|
![]()
Pełna specyfikacja i zdjęcia CRF1000 AfricaTwin będą dostępne 24.07.2015.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
No to bomba😊
|
![]() |
![]() |