Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.07.2015, 16:15   #1
mirkoslawski
 
mirkoslawski's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
mirkoslawski jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 20 min 30 s
Domyślnie

Cytat: "Nawet w Polsce z db killerem można mieć kłopoty. Tak naprawdę nie można dokonywać przeróbek w fabrycznym motocyklu."

A to ciekawe - możesz rozwinąć? Co jest przeróbką a co nie jest i jaki przepis masz na myśli?
Bo - jeśli tak, to czy zmiana opon na inne niż te, które założyła fabryka jest "przeróbką"? A klocki/tarcze? Zawieszenie/elektryka?

Moja AT z przeróbkami przechodzi badania (bez "znajomości", w obcej Stacji Diagnostycznej) - więc moje pytanie wynika tylko z chęci poszerzenia wiedzy/uświadomienia a nie ze złośliwości
mirkoslawski jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.