![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 20 min 30 s
|
![]()
Cytat: "Nawet w Polsce z db killerem można mieć kłopoty. Tak naprawdę nie można dokonywać przeróbek w fabrycznym motocyklu."
A to ciekawe - możesz rozwinąć? Co jest przeróbką a co nie jest i jaki przepis masz na myśli? Bo - jeśli tak, to czy zmiana opon na inne niż te, które założyła fabryka jest "przeróbką"? A klocki/tarcze? Zawieszenie/elektryka? Moja AT z przeróbkami przechodzi badania (bez "znajomości", w obcej Stacji Diagnostycznej) - więc moje pytanie wynika tylko z chęci poszerzenia wiedzy/uświadomienia a nie ze złośliwości ![]() |
![]() |
![]() |