Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03.07.2015, 23:43   #1
Artek
Połamany
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,920
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 13 godz 31 min 33 s
Domyślnie

Wilqu, po niemiecku to każdy z nas powinien przynajmniej znać kilka słów. Ja wchodząc do niemieckiego bunkra umiem zapytać gdzie jest dowódca i ile mają granatów
Tak na poważnie to jeśli lubisz czytać to proszę: http://autokult.pl/search/?q=serwis+...3w+hamulcowych
Za tą pastę miedzianą w prowadnicach masz unlike
Tak to robimy: http://www.intercars.com.pl/pliki/PLK/Dodatek25_WWW.pdf

Ostatnio edytowane przez Artek : 04.07.2015 o 00:06 Powód: uzupełnienie
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.07.2015, 07:27   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Zakładając nowe klocki niezależnie od pojazdu zawsze leciutko matuję papierem ściernym dzięki temu pozbywam się produktów powierzchownych z formy i sprawdzam poprawność kształtu powierzchni styku z zaciskiem czy prowadnicami. Niestety zdarzają się niedokładności.

100-200 km warto zrobić delikatniej dozując siłę hamowania zwłaszcza na starych tarczach gdzie klocek musi się dokładniej dotrzeć.

Zestawienie tarcza - klocek nie może być przypadkowe z uwagi na ich różne twardości . Nie każdy zestaw będzie prawidłowo działał.

Ostatnio poprawiałem po takim co to myślał że jak się naczytał i kiedyś podpatrzył kogoś to teraz sam zrobi.
To taki książkowo/internetowy fachowiec.

Jak się tak poczyta te mądre opracowania to wychodzi na to że przed 20-30 laty żaden pojazd nie miał prawa działać bo nie było tylu super wynalazków setek magicznych produktów wyspecjalizowanych do każdego centymetra kwadratowego powierzchni.
Teraz do prostej czynności sugerują zakup tak wielu produktów że taniej będzie oddać do serwisu zamiast samemu robić
Tak internet ma moc ..... kierowania ludźmi.
Jak zaczynałem trzymać klucze w ręku to wiedza pochodziła tylko z praktyki a nie księgarni o goglach nie wspominając.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Brak świateł przód. wieczny Układ elektryczny i zapłonowy 20 09.09.2011 11:52
Schemat elektryczny do RD03 - brak iskry JarArt Układ elektryczny i zapłonowy 10 27.09.2010 12:52
Iskra, a raczej jej brak. Robertbed Układ elektryczny i zapłonowy 3 05.11.2009 23:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.