![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Rz-ów
Posty: 648
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s
|
![]()
Ja tak miałem i okazało się ze pogielo ta blachę pod blotnikiem, a lagi proste
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Wystarczy poluzować półki, wyprostować, ustawić, skręcić i jeździć dalej.
Kiedyś kolega się przewrócił i też miał "lewy skręt" przy prawej kierownicy. Koło oparte o murek szybkie nastawienie geometrii bez luzowania i jazda dalej w drogę. To jest AT a nie GS ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |