![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Białogard
Posty: 563
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 2 godz 52 min 40 s
|
![]()
Oo.. Zimny daj cyne jakie rezultaty, aby nie takie jak umnie. Pozdro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Dodam że na tym wypadzie i zero siódemki też potrafiły w ok 5/100 jak i wiadro które z nami jechało nie przekraczało tej wartości.
Tylko na jednym tankowaniu/odcinku wyszło wszystkim do 0,5ltr więcej z racji dynamiki przejazdu. Myślę że styl jazdy ma też znaczenie, można szybko czy dynamicznie ale przy tym względnie oszczędnie . Jedna z 07 zawsze dużo paląca, może z powodu dynojetów nie wiem, chlała pod 7/100.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
To też fakt - mi trampek załadowany z pasażerką pali najmniej bo...mimo ze czasem pojedziemy szybciej to wtedy jeżdżę bardzo płynnie, bez szarpania gazu więcej niż potrzeba.
Pozdrawiam Zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy jest możliwe że padnięty regler robi zwarcie? | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 02.06.2008 17:03 |