![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk Olszynka
Posty: 484
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 23 min 44 s
|
![]() Cytat:
Mój złoty did po podobnym przebiegu, również podciągany był o 4, lub 5 pozycji na regulatorze. Jednak rolki już trochę się "wyluzowały"… Od nowości na "skocie" oczywiście i zębatka zdawcza co sezon nowa. Dodam, że nie stronię od piachów i błota. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Rolki nie są już ciasne jak nowe ale i nie ma żadnych przeciwwskazań do dalszych tysięcy km.
Smaruję ręcznie hipolem, na olejarce 50-60tyskm to normalny przebieg. DIDa mam normalnego, żaden pozłacany ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zestaw napędowy | Zając | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 09.01.2009 21:35 |