![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Mała Polska
Posty: 546
Motocykl: RD07a
Przebieg: 41214
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 4 godz 24 min 13 s
|
![]()
Zdaje się, że miałem podobnie z tym,że w aucie. Generalnie zaczęło się od nierównej pracy silnika na biegu jałowym (szarpanie, itp). Komputer wywalał błąd na 3 cylindrze (misfire). Podejrzenia padły na cewkę. Wymiana i bez rezultatu.
Pomiar ciśnienia w grach na ciepłym silniku 12, 12, 8, 12 (8 na tym co wywalało błąd). Pomiar ciśnienia na zimnym silniku 12, 12, 0, 12. Po zdjęciu głowicy okazało się,że wypalone były zawory na tym garze. Przy okazji wymienione zostały wszystkie zwory i gniazda (16), doszlifowana głowica. I teraz jest OK. Dodam, że oleju nie brał wcale i jechało się autem normalnie przy wyższej prędkości.
__________________
A Man of Nomadic Traits |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
RD04 cóś nie teges. | tyran | Uklad paliwowy i wydechowy | 73 | 11.03.2015 17:15 |