![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Katowice
Posty: 84
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 36 min 16 s
|
![]()
Panowie może ktoś okazać pomocną dłoń, wykminiłem z instrukcji że olejarka potrzebuje tacho-sygnalu, który jest podpięty pod jeden z kabelków pod zegarami, jednej z wtyczek kolor był biało-jakiś-tam. Jak można sprawdzić czy ten sygnał jest przesyłany? miernikiem? kontrolką z żarówką? Pan ze sklepu RTV powiedział ze miernikiem się tego nie da zmierzyć tylko próbnikiem z żarówką jednak w centralce olejarki to podpięcie nic nie wskazuje!!! Jak powinienem to zmierzyć? i co mogło się popsuć jeżeli ten tacho-sygnał nie jest przesyłany. Zegary działają poprawnie dodam!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olejarka łańcucha | VictorZ | Wszystko dla Afryki | 32 | 02.04.2024 16:43 |
Olejarka od majfrendów | Ocet | Wszystko dla Afryki | 49 | 17.04.2022 22:16 |
olejarka łańcucha:) | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 11 | 30.06.2014 20:15 |
SCOTTOILER czy PRO-OILER ? | e200g_ | Wszystko dla Afryki | 23 | 26.04.2010 01:50 |
Rls-oiler | Babel | Wszystko dla Afryki | 9 | 14.10.2008 12:17 |