Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.02.2009, 18:09   #1
JareG
Piast Kołodziej
 
JareG's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,890
Motocykl: RD03
JareG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Oczywiście nowa uszczelka nie jest zła, pod warunkiem ze jest z dobrego materiału, a jak to bywa we współczesnym świecie oszczędności, nowe uszczelki nie są już robione z tak dobrych materiałów z jakich w fabryce założono.
Trzeba sprawdzić ich jakość.
Trzeba kupic porzadne, bo oczywiscie jest wybor - mialem w rekach pierscienie do reaktora M117 5.6 litra, ktore 'zowalizowalem' na trwale w rekach.. i grzecznie oddalem sprzedawcy. Tanie byly nieprzyzwoicie

Cytat:
Co do silikonów to też dobre rozwiązanie, o ile stosuje się je z głową a nie paćka bezmyślnie co chyba miało miejsce w przypadku autka JareG-a , dlatego ma do nich uprzedzenie.
W tym moim w/w reaktorze uzywano silikonu nawet tam, gdzie calkowicie nie bylo takiej potrzeby. No i na dodatek czerwonego - chyba na takiej samej zasadzie, na ktorej maluje sie zaciski hamulcowe na czerwono zamiast je zregenerowac

Cytat:
(..) Na przestrzeni wielu lat, z powodu zastosowania( umiejętnego) silikonu jako uszczelnienia nigdy nie miałem kłopotu czy problemu a tylko podwyższone gwarancje szczelności połączone z brakiem potrzeby ponownego rozbierania elementów spowodowanego jakąś nieszczelnością.
A ja ten sam efekt mialem/mam bez silikonu. Fabryka dla pokrywy zaworow przewidziala uszczelke, bez zadnych dodatkow uszczelniajacych - i jesli sie te uszczelke kupi dobrej firmy, nie pognie po drodze (widzialem juz ladnie pozwijane uszczelki bo tak bylo wygodniej je przetransportowac a to przeciez guma panie jest..) i poprawnie zalozy, poprawnie dokreci srubki to nie ma bata - bedzie sucho. Co jakis czas wymieniam uszczelniacze zaworow (bo z czasem twardnieja jakby ktos nie wiedzial ), i wtedy wymieniam tez uszczelke pod pokrywa. Tak ogolnie to kazde zdjecie pokrywy = zmiana uszczelki (chyba ze grzebiemy tam z jakiegos powodu krotko po zalozeniu takiej nowej uszczelki, wtedy mozna jej uzyc ponownie).
Taka uszczelka to przeciez nie jest duzy wydatek.

Cytat:
Ale jak zwykle decyzja to sprawa indywidualna.
__________________
Pozdrawiam z Torunia i okolic,
Jarek

K1200RS & TRX850 & XTZ850
JareG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy jest sprawdzony sposób na zahamowanie pocenia z okolicy pokrywy sprzęgła? majo Silnik, sprzęgło, skrzynia 7 22.03.2015 16:09
uszczelka pokrywy zaworów Zoltan Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 25.12.2012 14:40
Demontaż pokrywy zaworów przedniego cylindra w RD04 janeksok Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 08.11.2012 12:49
Uszczelka pokrywy sprzegla wuja Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 24.06.2009 01:48
uszczelka pod głowice prośba o rady Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 11 14.12.2008 10:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.