![]() |
#51 |
blink
![]() |
![]()
Najwolniejszy stukonny motocykl..
__________________
Jedynka do dołu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Tak chyba tak prezycyjniej.
w 77r Kawa 1000 osiągała 235kmh a Varadero w 2005 197kmh ![]() Ale obrzydziliśmy koledze świeży zakup ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Administrator
![]() |
![]()
No dobrze skoro jest taki wolny to powiedzcie jak często i jak długo jedziecie z prędkością powyżej 180.
Codziennie , czy kilka razy w tygodniu , na odcinku paru km czy może kilka razy w tygodniu lecicie na koniec Europy i prędkość powyżej 200 utrzymujecie ciągle przez np. 1500km ? To nie jest motocykl do bicia rekordów prędkości tylko do wygodnej jazdy turystycznej a wy tu z cyferkami jak zwykle. Nikt wam nie broni uprawiać turystykę na XXe czy Hajabuzie będzie jeszcze szybciej tylko czy o to w tym chodzi ? To tak jak by porównywać silniki o podobnej mocy tylko że jeden to 4 cyl rzędówka a drugi V-ka. Co z tego że cyferki osiągowe będą zbliżone jeśli kultura pracy i sposób oddawania mocy V-ki jest nieosiągalna dla rzędówki. Same dane z tabelek katalogów nie są wykładnikiem przyjemności z jazdy. Jak bym miał mieć sprzęt do turystyki to właśnie była by to ta "najwolniejsza litrówka" bo liczy się coś więcej niż tylko różnica między 200 a 235km/h
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 425
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
![]() Online: 2 miesiące 4 godz 38 min 56 s
|
![]()
Dobrze prawi Dzieju. :-) Te sto koni potrzebuje nie do bicia rekordow predkosci, tylko do bezpiecznego wyprzedzania. Raz pogonilem 210 i zero przyjemnosci. Cala uwaga skupiona na drodze, czlowiek patrzy tylko czarne. I gdzie tu przyjemnosc z turystycznej jazdy?
__________________
Kiedyś Tygrysek |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Miasto: Toruń
Posty: 1,341
Motocykl: LC8 SuperEnduro
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 23 godz 8 min 33 s
|
![]()
W ogóle rozmowa o maksymalnych prędkościach na forum Afryki jest jakaś nie na miejscu
![]() Ostatnio edytowane przez Tomas_XRV : 18.04.2015 o 10:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Shadow 750
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Warszawa / Bełchatów
Posty: 263
Motocykl: RD04
Przebieg: Rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 1 godz 49 min 24 s
|
![]()
Virago 750
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,600
Motocykl: nie mam
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 35 min 46 s
|
![]()
Zastava 750
![]() A tak poważnie - właśnie ta mniejsza prędkość, mniej mocy z danej pojemności gwarantuje dużo większe przebiegi bez napraw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Posty: 663
Motocykl: RD07&1000RR
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s
|
![]()
Szedoł 750 jest szybszy od afry
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 985
Motocykl: ETV 1000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 43 min 51 s
|
![]()
Dlatego ja w swoim czasie wybrałem ETV1000
Zawieszenie, hamulce, kanapa- zdecydowanie lepsze od viadra. Silnik myślę że też. Wtrysk, spalanie i osiągi zdecydowanie przeważają na stronę Capo. No i cana zakupu dużo niższa. Ale co ja tam wiem, na pewno dużo zależy od stanu motocykla, od warunków fizycznych i preferencji kierowcy.... Można tak w nueskończoność
__________________
734 zero 70 7dwadwa Ostatnio edytowane przez dabal : 18.04.2015 o 13:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Aprilia ETX 125 | bicio | Inne tematy | 8 | 27.12.2011 16:20 |