![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: HollyCity
Posty: 202
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s
|
![]()
Ale po chu... druga dysza? Łańcuchy mają oringi więc i tak olej nie dostaje się do środka , chodzi o smarowanie miejsc tarcia łańcucha o zębatki dlatego jest olej przekładniowy a nie penetrujący.
__________________
![]() ![]() Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Kerry :-)) Ireland
Posty: 488
Motocykl: RD07a
Przebieg: 61.000
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 12 godz 46 min 36 s
|
![]()
, chodzi o smarowanie miejsc tarcia łańcucha o zębatki dlatego jest olej przekładniowy a nie penetrujący.[/QUOTE]
Nie tylko, smaruje rowniez rolki lancucha, ktore tez sie obracaja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Wrocław
Posty: 319
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 1 godz 41 min 2 s
|
![]()
Problemem dwóch dysz jest to, że jedna dysza dla drugiej (i odwrotnie), jest odpowietrznikiem, więc na postoju opróżniają się.
__________________
Keep Calm and Call 0118 999 881 999 119 725 3 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Scottoiler - problem | mihoo | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 08.05.2013 18:41 |
Zapowietrzenie scottoiler'a ??? | Pirania | Rama, zawieszenia, napęd | 11 | 03.06.2011 08:31 |
SCOTTOILER czy PRO-OILER ? | e200g_ | Wszystko dla Afryki | 23 | 26.04.2010 01:50 |