![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Zambrów
Posty: 1,024
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: 64321
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 9 godz 15 min 6 s
|
![]()
Jedź na tym co masz, nie kombinuj. Cokolwiek mu założysz - enduro z niego nie zrobisz. Max gdzie chcesz zjechać to szutry, więc K60, które masz będą jak najbardziej ok.
Nie kombinuj, szkoda kasy. Zjedziesz je do końca wtedy przyjdzie czas na posmakowanie czegoś nowego. Sahara 3 na piaski, szutry - jest wg mnie jak najbardziej ok, nawet do ciężkiego motocykla. Głośny jest ale jedzie. Żywotność na GS1200: tak w okolicach 10kkm.
__________________
https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Poradźcie Heidenau K60 scout czy Conti escape ? | Genek | Hamulce, kola, opony | 44 | 06.06.2014 10:12 |
Buty Probiker scout | rambo | Archiwum | 23 | 18.04.2013 19:56 |